Den Gardner i Brandon Ralf, osnivači digitalne agencije "Code an Theory" (čiji sajt obavezno treba da posjetite kao primjer dobrog dizajna), radili su dizajn i redizajn internet-stranica za brojne kompanije i brendove, kao što su "Vogue", "Dr Pepper", "Los Angeles time" i "Burger king".
Gardner i Ralf su radili u agenciji "Draft" prije nego što su odlučili da pokrenu sopstvenu agenciju. Za magazin "Inc" oni govore kako su uspjeli da svoju agenciju za dizajn, koja je imala dva zaposlena 2001. godine, prošire na više od 200 zaposlenih.
Ako vas zanima web dizajn i želite uspješno da vodite timove web dizajnera ili svoju dizajnersku kompaniju, njihovo iskustvo vam može pomoći da se uspješno snađete na današnjem tržištu.
Koja je vaša filozofija?
D. Gardner: "Kad se govori o dizajnu, za nas se tu ne radi samo o estetici. Tu je sve, od dizajnerskog rješenja od početka do kraja, do inženjeringa i svega između".
B. Ralf: "Stvorili smo određenu kulturu poslovanja u kojoj se sve bazira na saradnji, uključujući i to kako svi sjede u kancelariji. Možete vidjeti inženjera, pisca i dizajnera kako svi zajedno sjede u istom prostoru, bez pregrada. Čak i ako ne rade na istom projektu, oni još mogu da sarađuju i pomažu jedni drugima".
Redizajnirali ste web stranice za "Vogue". Kako je to išlo?
B. Ralf: "Pokrenuli smo izvornu stranicu prije četiri godine i radili smo na održavanju u međuvremenu. Pokušavali smo da održimo korak sa napretkom u sadržaju i tehnologiji, ali smo došli do tačke u kojoj stranica nije na dobar način reprezentovala ono što su korisnici očekivali da vide na njoj. Počeli smo razradom ideje, a za cijeli projekat nam je trebalo šest do osam mjeseci".
Šta se danas promijenilo u tome kako se ljudi povezuju sa brendovima putem web stranice?
D. Gardner: Prije deset godina korisnici nisu imali toliko velika očekivanja od web stranice, jer ni internet nije bio toliko ni dostupan ni razvijen. Danas korisnici očekuju mnogo više od brendova u onlajn svijetu. Oni žele da brendovi odgovaraju na njihove potrebe i želje u realnom vremenu. Naš zadatak je da napravimo sajt koji će to da im pruži.
Šta je, prema vašem mišljenju, najveća greška koju brendovi danas prave?
D. Gardner: "Svi brendovi imaju priču o tome ko su oni, zašto oni postoje i kako su došli do toga što su sada. Izazov je prvo pronaći tu priču, zatim shvatiti kako je možete razbiti u manje priče, a onda je prenijeti do svoje ciljane publike koristeći sve relevantne platforme. Ako želite da istražite novu platformu, rijetko ćete to uspjeti u jednom potezu. Potrebno je da odvojite dovoljno vremena kako biste shvatili šta je ta platforma, kako funkcioniše i koja su očekivanja korisnika na toj platformi".
Radite s vrlo različitim brendovima, kao što su "Vogue" i "Burger king". Kako uspjevate?
B. Ralf: "Na nekom nivou, ponašanje je ponašanje, bilo da su u pitanju korisnici brze hrane ili luksuzne odjeće. Ljudi koriste određene vrste sadržaja i angažuju se na vrlo sličan način".
D. Gardner: "To je takođe ono što nas čini jedinstvenim. Rad sa svim tim različitim klijentima omogućuje nam da shvatimo na koje sve načine korisnici stupaju u interakcije kako sa brendom, tako i s proizvodima, u svim područjima".
Kako ostati vjeran svojim idealima, dok razvijate svoju kompaniju?
D. Gardner: "Za nas, jedan plus jedan uvijek mora biti više od dva, pogotovo kad zaposlimo nekog novog. Otkako smo prvi put počeli da zapošljavamo, tražili smo ljude koji mogu da donesu nešto novo, što nemamo".
B. Ralf: "Mnogo firmi shvati šta ih to čini uspješnim, a zatim se boje da napuste tu strategiju, ili ideju. Ako dođemo do tačke u kojoj stagniramo ili vrlo malo napredujemo, mi rušimo sve svoje strategije i principe i gradimo ih ponovo zajedno".
Šta se dešava kada ne možete da se usaglasite?
D. Gardner: "Nesaglasje je ono što nas je učinilo tako uspješnim. Mi zapravo nikada ne znamo šta je najbolji odgovor, tako da kroz nesaglasje i razgovor možemo da pronađemo rješenja koja funkcionišu i daju rezultate".
B. Ralf: "Nikada ne izgovaramo "Šta sam ti rekao?". Ako neko napravi grešku, samo se nasmijemo i nastavimo dalje".
Danas su web dizajneri veoma traženi stručnjaci. Ali ako želite da budete "više od web dizajnera" i da upravljate kompletnom internet-prezentacijom kompanije za koju radite, da budete vođa web dizajnerskog tima, ili da upravljate svojom kompanijom, potrebna su vam i neka dodatna znanja.
Ta znanja danas možete steći brzo i lako i kod nas, na specijalizovanim školama ili sertifikovanim obrazovnim programima.