Ništa nije nemoguće, ako razbiješ kalup – ovo je bio slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.
Chung je bio najstariji od sedmero djece i od rođenja je bio predodređen da od svojih roditelja preuzme skromnu porodičnu farmu u Asanu, gradu koji trenutno pripada Sjevernoj Koreji.
Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter te se nikada nije pomirio da ostatak života provede radeći u polju.
Nakon što je više puta i bezuspješno pokušavao napustiti svoj dom, treći put se uspio osamostaliti 1935. i otputovati uz prodaju očeve krave.
Upravo to mu je pružilo priliku da se upusti u svoju avanturu.
Nakon što je radio u raznim obrtima, u Seulu 1941. godine otvara vlastitu automehaničarsku radionicu koja ubrzo osvaja kupce svojom brzinom i učinkovitošću.
Već 1947., s početnih 20 radnika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio firmu Hyundai Group, ime koje je nastalo u korejskom jeziku od riječi hyun, što znači moderan, i dai , što znači era ili generacija.