Tehnološki giganti Silicijske doline, koji su godinama kritizirani i od strane korisnika ali i vlada zemalja diljem svijeta jer privatne podatke prodaju oglašivačima, grade profile o vama bez obzira na to koristite li njihove usluge ili ne, piše Huffington Post. Ako na bilo koji način koristite internet, čak i ako primjerice nemate Facebook profil, svi ti podaci o pretragama dospjet će u njihove ruke te biti kategorizirani kako bi bili prodani oglašivačima, koji potom ciljaju svojim reklamama na vas s obzirom na vaše navike i kretanja.
Budući da velik dio web stranica koristi Google Analytics da bi analizirali podatke o čitanosti, svaki vaš klik na neku stranicu tako će dospjeti i do Googlea, a tako je i s DoubleClick-om, dominantnom mrežom za oglase. Obje usluge skupljaju podatke o korisnicima interneta bez da ste toga svjesni dok surfate, a potom ih šalju nazad do Googlea.
Također, obje kompanije su već pokupovale mnoge proizvode svoje konkurencije, pa je primjerice WhatsApp na kojem se dopisujete zapravo pod Facebookom, a YouTube pod Googleom.
Također, svaki put kad na nekoj web stranici vidite znak "lajk" u nekom obliku, budite sigurni da Facebook zna da se upravo nalazite na njoj.
Možete dakako odabrati da nećete više koristiti Google i Facebook, no oni su svoju 'mrežu' već bacili preko cijelog interneta.