Googleov digitalni pomoćnik Google Now sada je prisutan u nizu različitih proizvoda.
Ipak, čini se da će najveći uticaj imati na samo pretraživanje, u okviru Google aplikacije namijenjene platformama iOS i Android.
Googleov 'feed' će na mobilnim uređajima prikazivati sadržaj krojen prema svakom korisniku ponaosob, a čini se da će stići i do desktop računara preko web pretraživača.
Za razliku od Facebook feeda, na kojem se nalazi veliki broj objava stranica i prijatelja, kao i reklama, Google feed će prikazivati vijesti koje su prilagođene svakom korisniku.
- Stvari se po važnosti za korisnike stalno mijenjaju. Svako od nas pokušava da priđe društvenim mrežama, aplikacijama s novostima, priči s prijateljima - teško je imati sve na jednom mjestu. Danas se to mijenja, piše Takur, jedan od Googleovih inženjera.
- Ljudi se već duže vrijeme okreću Googleu kako bi našli odgovore na svoja pitanja, naučili nešto više o svijetu i otkrili detalje priča i tema koje ih interesuju. U okviru Google aplikacije danas će biti dostupno novo iskustvo sa sadržajem koji je bitan korisniku, dodao je Takur.
U slučaju da algoritmi nekada ne zadovolje korisnika u potpunosti, korisnici će bez problema moći da isprate određene teme, ali i dodaju nove pretraživanjem i događajima u okruženju.