Radovi na izgradnji kružnog toka na raskrsnici Tenis u Tuzli se privode kraju, a u Gradskoj upravi najavljuju nove projekti koji za cilj imaju rješavanje problema na kritičnim saobraćajnim tačkama.
Brza vožnja
Međutim, preplitanje nadležnosti uveliko otežava implementaciju projekata na terenu. Ipak, očekuje se da će se vrlo brzo početi s realizacijom projekta semaforizacije raskrsnice kod nekadašnje Livnice čelika jer su na toj dionici puta saobraćajne nesreće svakodnevica.
- Čekamo na dozvolu Federalne direkcije cesta. Najprije ćemo krenuti s prijelaznim rješenjem, a krajnji cilj je semaforizacija raskrsnice. Vrijednost kompletnog projekta na raskrsnici kod Livnice je oko 400.000 KM – navode u Gradskoj upravi Tuzla.
Rješenje saobraćajnih problema na raskrsnici Brčanska Malta nije moguće jer se na tom mjestu prepliću putevi federalnog, regionalnog i lokalnog karaktera. Međutim, pokušat će se riješiti problem brze vožnje u naselju Stupine.
- Imali smo eksperimente sa tzv. ležećim policajcima dužine pješačkog prijelaza. Eksperiment se pokazao uspješnim i mi ćemo ga primijeniti na drugim lokacijama – najavljuje gradonačelnik Jasmin Imamović.
Rak-rana tuzlanskog saobraćaja je i uključenje na magistralnu cestu iz smjera Stupina ka naselju Sjenjak. Postoji ideja da se zabrani uključenje na lijevoj strani kolovoza i da se saobraćaj kroz Stupine prema Hametovoj buvljoj pijaci odvija samo desnom stranom.
Česte nesreće
Još nije poznato hoće li se riješiti problemi na raskrsnici u Solani, odnosno na sjevernoj gradskoj saobraćajnici, gdje ima skretanje ka naselju Moluhe. Na toj dionici puta česte su saobraćajne nesreće, baš kao i na raskrsnici kod Livnice. Građani apeliraju i da se riješi pitanje izlaska i ulaska u naselje Paša Bunar.