Kako bi namaklo nešto novca u kasu, preduzeće GRAS traži povećanje cijena karata za nezaposlene, penzionere, đake, studente... Direktor GRAS-a Avdo Vatrić potvrdio je za „Avaz“ da su tražili korekciju cijena subvencioniranih korisnika u zoni A na 53 marke.
Traže saglasnost
- Treba da se konačno vidi ko će plaćati za penzionere, đake, studente, šehidske porodice, je li to Vlada ili korisnici. Ove kategorije plaćaju mali iznos mjesečne karte, a razliku do 53 marke u zoni A nama niko ne plaća. Tražimo da se to plati. Naprimjer, nezaposlena osoba plati 12 KM, a razliku do 53 marke nama niko ne plaća. Sada je do Nezavisnog stručnog tijela koje će razmatrati naš zahtjev hoće li dati saglasnost na povećanje cijena – rekao je Vatrić.
Zamjenik predsjednika Sindikata Amir Muminović kazao je da, prema podacima kojima raspolažu, 80 posto njihovih putnika ima subvencije.
- Vlasnik preduzeća, Vlada KS, ne ispunjava obavezu. Ne uplaćuje subvencije, odnosno razliku do 53 marke. I sud je donio odluku da oni to nisu radili. Samo za tri godine oko 200 miliona KM Vlada je dužna GRAS-u – rekao je Muminović.
I Vlada KS ne treba raspravljati o zahtjevu iz GRAS-a. S druge strane, namjera GRAS-a da građani izdvajaju više novca za prijevoz naljutila je sugrađane s kojima smo razgovarali.
Azra Mujkić smatra da cijena karata ne bi trebala biti veća od trenutne, naglasivši da veliki broj ljudi nije u stanju kupiti ni pojedinačnu od 1,80 KM.
- Mnogi nemaju para za hljeba, a kamoli za kartu. To nije uredu. Što se tiče studenata, ne dolaze svi iz porodica koje im mogu priuštiti mjesečne karte – rekla je Mujkić.
Potrebne promjene
S njom se slaže i Smail Hota, koji smatra da se cijene karata ne bi trebale mijenjati.
- To nema nikakvog smisla. Narod nema para. Odakle novac penzionerima i nezaposlenima za karte. Žalosno je o tome uopće pričati – rekao je Hota.
Adnan Šišić kaže da je nezadovoljan uslugama GRAS-a te da je poskupljenje karata samo jedan u nizu loših poteza. Ističe kako su ovom preduzeću potrebne promjene kako bi građani konačno dobili prijevoz kakav zaslužuju.